Možnosti dopravy a platby
V tejto sekcii sú bližšie popísané a vysvetlené jednotlivé spôsoby dopravy a možnosti platby. Môžete si tak zvoliť spôsob dodania, ktorý Vám najviac vyhovuje.
Vašu objednávku doručíme na akúkoľvek adresu v SR.
- Pri zakúpení tovaru v celkovej hodnote nad 80,- € máte od nás dopravu ZADARMO.
- Za prepravu tovaru v celkovej hodnote do 80,- € účtujeme paušálny expedičný poplatok 4,- € bez ohľadu na druh prepravcu.
- Osobný odber tovaru na našich showroomoch je vždy ZADARMO.
Lehoty dodania
- V prípade, že tovar je skladom: Tovar je k dispozícii na centrálnom sklade v Bratislave. Dodacia lehota je 1-5 pracovných dní v závislosti na výbere dopravy.
V prípade, že pri tovare je uvedené do 10 dní: Tovar je skladem u niektorého z našich dodávateľov. Je teda nutné počítať s dlhšou dodacou lehotou. Túto dobu potrebujeme k dopraveniu produktu na náš sklad a následnému vyexpedovaniu na Vašu adresu, prípadne na jeden z našich showroomov. Konečný termín dodania Vám potvrdí náš zákaznícky servis po odoslaní objednávky.
Zvoliť si môžete nasledujúce možnosti doručenia tovaru, pričom po vložení tovaru do košíka sa Vám vždy zobrazia dostupné varianty k danému produktu (vzhľadom k možným obmedzeniam u jednotlivých typov produktov - napr. hmotnosť a rozmery produktu, rýchlosti dodania ai.).
Osobný odber tovaru na showroome
V prípade osobného odberu tovaru, ktorý je SKLADOM
- Showroom Bratislava – tovar bude pripravený ihneď k odberu.
- Showroom Ruzyně – tovar bude pripravený k odberu do 1 pracovného dňa.
- Showroom Čestlice – tovar bude pripravený k odberu do 3 pracovných dní.
Vo všetkých prípadoch Vás budeme informovať o tom, že je tovar pripravený k odberu. Tovar budete mať následne rezervovaný po dobu nasledujúcich 3 pracovných dní od akceptácie objednávky.
Možnosti platby při osobním odběru zboží na showroomech: hotově, platební kartou, platební kartou on-line, na splátky.
V případě volby osobního odběru zboží, u kterého je dodací lhůta do 10 dnů, prosím vyčkejte na potvrzující e-mail, ve kterém Vás budeme informovat, kdy bude zboží připraveno k vyzvednutí.
Doprava společnosťou Geis/SDS
Niektoré druhy tovaru sú zasielané prostredníctvom prepravcu Geis/SDS. O dátume expedície Vás budeme informovať pri akceptácii objednávky.
Možnosti platby: na dobierku, platobnou kartou on-line, bankovým prevodom, či na splátky.
- Platba za tovar prebieha prevodom alebo v hotovosti vodičovi. Vodič Vám vystaví doklad o zaplatení.
- Prebiehajú min. 2 pokusy o kontaktovanie príjemcu pred doručením zásielky.
- Vodič dopravcu Vás bude v deň doručenia zásilky kontaktovať na Vami uvedené tel. číslo, aby dohodol podrobnosti odovzdania zásielky.
- Zásielka Vám bude štandardne doručovaná v rozmedzí od 8 do 18 hodín do 24 hodin od expedície.
- Deň pred doručením zásielky Vás dopravca informuje prostredníctvom emailu.
- Dátum, adresu doručenia môžete zmeniť podľa Vašich potrieb prostredníctvom webu dopravcu ktorý vám bude zásielku doručovať.
- V prípade zmeny doručovacích parametrov je najjednoduchší termín pre doručenie zásielky 7 dní od prvého pokusu o doručenie.
- V prípade nezastihnutia Vás bude dopravca informovať prostredníctvom emailu alebo SMS a zásielku Vám automaticky doručí zdarma nasledujúci pracovný deň.
- Pokiaľ doručenie nie je úspešné ani v prípade druhého pokusu, bude Vaša zásielka uložená na příslušnom depe po dobu 7 dní. Pre dojednaní tretieho doručovacieho pokusu je nutné kontaktovat dopravcu.
- Cestu Vašej zásielky môžete sledovať na webových stránkách dopravcu, prostřednictvím mobilního webu.
- Prepravca je povinný doručiť zásielku za prvé uzamykateľné dvere.
Postup pri prevzatí tovaru
- Pri prevzatí skontrolujte neporušenosť obalu.
- Prevzatím zásielky potvrdzujete, že ste zásielku prevzali bez zjavných závad.
- Pokiaľ je obal poškodený, informujte o tom vodiča.
- Pokiaľ zistíte, že obsah zásielky je poškodený až po jej prevzatí a rozbalení, informujte prepravcu do 3 pracovných dní.
- Doporučujeme spraviť fotodokumentáciu stavu zásielky bezprostredne po rozbalení.
Slovenská pošta
Pomocou Slovenskej pošty doručujeme štandardné zásielky. Môžete si zvoliť, či chcete balík doručiť do rúk na konkrétnu adresu, alebo si ho vyzdvihnúť na vybranej pošte.
Možnosti platby: na dobierku, platobnou kartou on-line, bankovým prevodom, či na splátky.
Balík Do ruky
- Príde za Vami, kam budete chcieť. Predom sa o tom dozviete vďaka SMS alebo e-mailu.
- V deň podania zásielky si môžete upraviť čas alebo spôsob doručenia prostredníctvom internetu.
- Pohyb balíka môžete neustále sledovať v systéme na stránkach Slovenskej pošty.
- V prípade, že nebudete zastihnutí, bude pre Vás balík pripravený na vyzdvihnutie na najbližšej pošte.
Balík Na poštu
- Bude doručený priamo na jednu z pôšt, ktorú si sami vyberiete. Vyzdvihnete si ho, kedy se to hodí Vám. Vďaka SMS alebo e-mailu totiž viete, odkedy na Vás bude čakať.
- Sami si jednoducho vyberiete poštu, na ktorú má byť balík dodaný.
- Slovenská pošta Vás informuje o možnostiach vyzdvihnutia prostredníctvom SMS alebo e-mailem už v deň podania a znovu v okamihu uloženia balíka na pošte.
- Pohyb balíka môžete neustále sledovať v systéme na stránkach Slovenskej pošty.
Doprava vlastnými autami KETTLER
V niektorých prípadoch tiež môže býť ponúknutá doprava priamo našimi vodičmi.
V prípade požiadavku dopravy vrátane montáže túto možnosť prosím zaškrtnite pred odoslaním finálnej objednávky.
Možnosti platby: v hotovosti, platobnou kartou on-line, bankovým prevodom, či na splátky.
* V prípade neštandardných podmienok pre doručenie tovaru (napr. dom bez výťahu, úzke točité schodisko ai.) si Predávajúci vyhradzuje právo požiadať o súčinnosť Kupujúceho pri doručovaní tovaru. Kupujúci preto vo vlastnom záujme o týchto neštandardných podmienkach Predávajúceho informuje (napr. v poznámke v objednávkovom formulári).
Predávajúci si vyhradzuje u konkrétnej zásielky právo zmeny prepravcu tovaru a to v rámci optimalizácie a zrýchlenia procesu dodania tovaru zákazníkovi.
Platobné možnosti
- Platobnou kartou on-line (Visa, EC/MC, Maestro). Po odoslaní objednávky budete presmerovaní na zabezpečené online rozhranie pre platbu kreditnou kartou. Jedná se o najrýchlejší spôsob platby.
- Platobnou kartou pri odbere tovaru na showroome (Visa, EC/MC, Maestro).
- V hotovosti (pri prevzatí tovaru na showroome alebo od našich vodičov).
- Dobierkou (pri prevzatí tovaru od dopravcu).
- Bankovým príkazom. Prevodom z účtu na účet oproti zálohovej faktúre. Tovar bude odoslaný po prijatí čiastky na náš účet. Pokiaľ nebude úhrada realizovaná do 14 dní od zaslania platobných údajov, budeme považovať Vašu objednávku za stornovanú.
- Na splátky (úverová zmluva so společnosťou Cetelem). Viac informácií o nákupe na splátky nájdete v sekcii Nákup na splátky.
V prípade ďalších dotazov sme Vám k dispozícii na tel: +421 902 571 642, nebo emaile info@fiter.sk.