Služby
Spolu s predĺžením záruky na vybrané produkty poskytujeme aj ďalšie nadštandardné služby. Tu nájdete ich podrobný popis.
Záruka
Na produkty zn. FITER je poskytovaná záruka od 2 do 10 rokov podľa sortimentu popr. komponentov. Dĺžka záruky, i prípadného rozšírenia garancie na niektorý z komponentov, je uvedená pri všetkých ponúkaných produktov. Prosíme o pochopenie, že záručná doba se nevzťahuje na závady, ktoré vznikli nesprávným použitím výrobku.
Doprava zadarmo
Pri zakúpení tovar v celkovej hodnote nad 80,- € vrátane DHP majú naši zákazníci dopravu zdarma. Pre prepravu používame aj firemné automobily a vlastných kmeňových zamestnancov. Tovar doručujeme po celej SR. Miesto, termín a čas doručenia je vždy po dohode a na prianí zákazníka. Využitím vlastnej dopravy chceme predísť možným problémom, ktoré by mohli vzniknúť nešetrnou manipuláciou s tovarom alebo oneskorením zmluvného dopravcu. Služby prepravných spoločností (Slovenská pošta, Geis, SDS atď.) využívame len v prípadoch, kedy je nebezpečenstvo poškodenia tovaru minimální.
Odvoz a likvidace obalu
Kvalitný produkt potrebuje pevný a predovšetkým spoľahlivý obal, ktorý umožní bezpečné skladovanie produktu, dopravu a hlavne garantuje jeho 100% ochranu. Kartóny, polyester a ďalší obalový materiál môže pri veľkých trenažérov (běžecké pásy, posilňovacie veže atď.) predstavovať až 20% celkovej hmotnosti. V prípade využitia komfortnej dopravy autami FITER, získa náš zákazník, pri vybraných produktoch s montážou, zdarma možnosť odvozu a ekologickej likvidácie obalového materiálu. Odvoz obalového materiálu nemá žiadny vplyv na záruku a garancie.
Montáž zdarma
Naším zákazníkom ponúkame pri vybraných produktoch, okrem dopravy a likvidácie obalového materiálu, zdarma tiež montáž priamo u zákazníka (vr. manipulácie a inštruktáže). Zákazník tak od nás prevezme produkt zmontovaný, odborne postavený, je oboznámený s obsluhou a nemusí riešiť problémy s likvidáciou obalového materiálu. Pri produktoch, kde nie je montáž poskytovaná zdarma, ju je možné objednať za poplatok zaškrtnutím voľby “Odborná montáž”, a to v nákupnom košíku pod detailom produktu.
Servis u Vás
Naša firma zaisťuje odborný záručný aj pozáručný servis priamo u zákazníka! Servis robíme na všetky výrobky zn. KETTLER bez ohľadu na rok výroby. V prípade vzniknutej závady, či záručního alebo pozáručného charakteru, nám môžete ohlásiť Vašu závadu prostredníctvom jednoduchého formulára. V krátkej dobe budete kontaktovaný našim servisným oddelením, ktoré sa o všetko postará.
Odborný personál
Pred samotným nákupom odporúčame vybraný produkt vyskúšať a uistiť sa, či Vám daný model plne vyhovuje. O vhodnosti trenažéru sa môžete tiež dopredu poradiť s odborníkom v jednom z našich showroomov alebo prostredníctvom špecialistu po telefóne. Odborne vyškolený personál je vždy pripravený pomôcť zorientovať sa v širokej ponuke produktov, poradiť s výberom vhodného trenažéra a zodpovedať všetky Vaše dotazy.
Made in Germany
Heinz KETTLER GmbH & Co. je tradičná nemecká firma a väčšinu svojich produktov v Nemecku stále vyrába. Každý produkt značky KETTLER, ktorý je označený logom “Made in Germany“, bol vyrobený v Nemecku. Našim zákazníkom tak ponúkame toľko cenenú nemeckú kvalitu, pretože nekompromisná kvalita produktov zostáva aj naďalej základným pilierom firemnej filozofie. A pokiaľ by sa nejaký problém vyskytol, môžete sa spoľahnúť na prvotriedny značkový servis, ktorý zabezpečujeme výhradne vlastnými kmeňovými zamestnancami.